Instagram da neredeyse herkes hasgtag kullanımını yanlış bir şekilde yapıyor ve bunun farkına varması da bir hayli zor. Organik olarak daha fazla etkileşim almak için hashtaglerin rolü oldukça büyük. Kando Social olarak #sosyalmedyayönetimi için #dijitalpazarlama stratejinize en uygun hashtagleri nasıl kullanabilirsiniz adım adım inceleyelim.
Adım 1: Ürünlerinizi #pazarlama adı altında satan bir #işletme iseniz ya da kendinize #dijitalpazarlamauzmanı olarak bir kariyer hedefi koyduysanız paylaşımlarınızdan en iyi şekilde performans almak için hashtaglerinizi doğru şekilde belirlemeniz şart.
Adım 2: #sosyalmedyayönetimi yaptığınız hesabın ne ile alakalı olduğunu, “ne olduğunu” doğru bir şekilde ifade edeceğiniz hashtagleri belirleyin. Ardından hedef kitlenizle alakalı algoritmada yer almak için #eticaret ile alakalı kitlenize uygun hashtagleri girin.
Adım 3: Kendinizi ve Hedef kitlenizi belirterek yaptığınız bu strateji de organik olarak etkileşim sayınızı arttıracaksınız. #googleads gibi #reklam platformlarında verdiğiniz reklamlar ya da #businessmanager üzerinden vereceğiniz her reklamda organik kitlenizle birleşerek daha iyi sonuçlar alacaksınız.